Skip to content

Participatieverhaal: Ridderhof in Alphen aan de Rijn

20 April 2024

Hoe kun je mensen op een goede en laagdrempelige manier informeren en de gelegenheid geven om vragen te stellen? Het winkelcentrum Ridderhof in Alphen aan de Rijn wordt gerenoveerd (in fases) door de gemeente.

We organiseerden samen met gemeente een informatiebijeenkomst in het winkelcentrum. Hierbij boden we de bezoekers koffie, thee, en erwtensoep aan. Mensen liepen langs informatiepanelen met impressies van de nieuwe situatie, de plattegrond, en de planning. Vernieuwing van een gebied dat mensen goed kennen, roept vragen op. Bezoekers stelden hun vragen over wat er verandert, bereikbaarheid, waar de winkels komen na renovatie en welke overlast ze kunnen verwachten. Door goed te informeren en antwoord te geven op vragen werden zorgen weggenomen.

Het resultaat? Een geslaagde dag waarin de bezoekers goed werden geïnformeerd en waarop hun vragen beantwoord werden. Op een laagdrempelige manier luisteren én informeren. Meer weten? We vertellen je er graag over! Neem contact met ons op via: info@beaumontcommunicatie.nl

Back To Top